Email marketing je za doseganje ljudi zelo praktičen
Ko prodajamo neke izdelke in želimo da produkt čimprej pride do želenih strank, je email marketing odlična ideja za promocijo izdelka. Preko email-a lahko targetiramo ljudi, ki so kdaj že obiskali in kaj kupili na naši spletni strani. Ko oseba nekaj naroči, mora zraven dodati svoj email, da lahko potem ta oseba dobi podatke o pošiljki. S tem ko oseba napiše svoj email, se avtomatsko zapiše v seznam kupcev tega podjetja. Nekatere spletne strani vprašajo za dovoljenje pošiljanja reklam druge pa to vseeno počnejo.
Email marketing prav tako poteka. Se pravi imamo nek seznam email-ov ljudi, ki so že kdaj nekaj kupili pri nas in sedaj jih želimo ponovno spraviti k temu, da znova nekaj kupijo. Zato je email marketing odlična tehnika za doseganje svojih ciljev. Takoj ko gredo nekateri izdelki v akcijo, je potrebno bivše ali redne stranke obvestiti. Preko email lahko pošljemo neko reklamo ali pa kakšno kodo s popustom. S tem se zopet povežemo s stranko, stranki pa ni potrebno iskati izdelkov po spletni strani, saj ima vse podatke že na svojem email-u, potrebno je le, da obišče spletno stran in to zadevo naroči. Email marketing mora biti zelo dobro izpeljan. Reklama mora priti direktno v sporočilo in ne v neko ostalo pošto. Ostalo pošto ljudje hitro spregledajo. Email marketing je lahko zelo zanimivo delo. Vsakič se igramo z novimi idejami, kako privabiti stranke, kaj je tisto kar bi stranko privleklo k nekemu nakupu in podobno. Dobro je potrebno razmisliti, saj na podlagi reklame, ki jo nekdo pošlje se potem stranka odloči, če jim je to res všeč. Stranka najprej pomisli, če to zadevo res rabi. Naša naloga pa je, da stranka, ko vidi našo reklamo sploh ne pomisli na to ali nekaj rabi ali ne, ampak zadevo avtomatsko kupi. Ko nam to uspe potem vidimo kakšno moč ima lahko email marketing.